Hejhopp gummi

Herregud nu var det ett år sedan jag skrev, tänk vad tiden går. Prick en vecka kvar till ESPAÑA idag! Och visst ja, det var en till sak, åker visst till Kiruna ikväll. Beräknad bilsittning: 12-14 timmar. . . Kanske inte det mest spännande jag gjort men vad gör man inte för -15 grader och snö, hehehe. Kommer hem på onsdag nästa vecka i allafall, och på torsdagmorgon några timmar därpå bär det av med x2000 ner till Arlanda, mitt andra hem♥!

Med tanke på att jag kommer komma hem några timmar innan vi ska till Spanien så ska jag nu börja packa, både till Kiruna och Spanien.. Haha det kommer bli kaooos. Vinterkläder och sommarkläder ska packas samtidigt alltså.

Fick hem mitt nya bankomatkort igår eftersom mitt går ut snart. Länsförsäkringar har tydligen bytt till visa nu, dom som alltid har haft mastercard. Jajaaa det blir säkert bra. Kortet ser lite bättre ut än det förra, det är genomskinligt nu, kanske fint.. kanske inte.

Nu måste jag böja packa, vi åker runt 7 ikväll skulle jag tro. Du får hare så gött bloggazzzen så hörs vi när jag får långtråkigt i bilen inatt, HEHE. Antingen kommer jag kladda ner 100 inlägg eller inget alls, det återstår att de vettö! Hörs på feezt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0