När jag seglat alla hav

Kom hem för en timme sen ungefär. Gymmade själv efter skolan idag eftersom Sara skulle till Valbo osv! Får se om hon hör av sig inom en timme eller så, om hon också vill gymma. Då blir det 2 gånger idag, men vad gör det! Haha men man kan ju hoppas att hon har annat för sig för jag är jäkligt slut nu. (;

På tisdagar har vi bara religion kl.1 till 4, men imorgon får vi jobba hemma om vi vill så det blir ledighet för min del imorgon! Hur skönt? Jag ska sova så länge att jag aldrig vill sova mer!

När vi endå snackar om att sova så kan jag ju berätta att jag sov nästan 1 timme i skolan idag, helt stört. Jag och Thanamat skulle kika lite på teve, hittade inte på Sara med gänget, och vi somnade båda 2! Haha, är man trött så är man alltså.. Trots bravaderna så är jag fortfarande trött så det gjorde väl bara nytta förstår jag!

Egypten-juli 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0