Here's my comeback on the road again

Vi har äntligen fått tillbaka internet. Nu är det här för att stanna skulle jag tro. Jag har inte bloggat på en evighet nu. Min mormor har legat på sjukhus och gör det fortfarande. Hon har legat på IVA, intensivvårdsavdelningen i en och en halv vecka nu. Det har varit en helvetisk period, och det är det fortfarande. Det började med en svår lunginflammation och har bara gått utför sedan dess. Det har gått upp och ner hela tiden. Ena timmen ser det ljusare ut och nästa är hon påväg att dö rent ut sagt.. Jag har skitit totalt i skolan dom senaste dagarna. Jag har varit inne på sjukhuset nästan varenda dag sedan förra tisdagen och sovit där med. Det är det jobbigaste jag har varit med om någonsin det här.. Hon har legat i respirator sen i tisdags, men nu ser det ut att gå åt rätt håll i alla fall, äntligen! ♥

Eftersom jag har lagt allt åt sidan den senaste tiden så har jag knappt läst någon körkortsteori heller.. Det börjar bli lite halvt brådis nu känner jag, men det löser väl sig!

Imorgon ska jag nog dra upp till Järvsö med Martin osv. Blir där till på söndag. Puss älskling och grattis på födelsedagen


Min lilla bebis sprang till äppelträdet för några dagar sen och nallade ett nedfallet äpple! All kärlek till dig pruppis♥










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0