Penkipenki, yesyes!

I torsdags åkte jag och Thanamat till Edsbyn och lagade massa mat över hela helgen. Hela 4 dagar var vi där. Vi lagade mat åt inga mindre än SAIK!

Vi fick reda på i våras att vi 2 skulle dit nu i september. Det har varit sjukt mycket planering inför det, det kan jag lova. Vi har gjort allting själva. Vi har till och med portionsräknat och beställt alla varor själv! Vi jobbade 14 timmar om dagen. Helt sjukt, vi satt aldrig ner i princip. Det var bara jag och Thanamat som gjorde mat åt alla bandykillarna. Köket vi hade att laga mat i var likja stort som ett vanligt svenssonkök. Det fanns en spis från 90-talet typ, med 4 stycket sådana där plattor som är upphöjda. Helt sjukt vad lång tid det tog att fixa iordning mat alltså. Vi började 7 på morgonen och slutade runt 21-21.30 på dagarna. Det tog 4 timmar att förbereda till en måltid, varje gång!

Det var en upplevelse och samtidigt en enorm erfarenhet. Jag har aldrig varit så stressad någon gång tror jag som jag har varit dom här dagarna. Men A-laget var jättenöjda, tyckte maten var god och uppskattade att vi servade dom heöa tiden i 4 dagar. Det blir samtidigt roligare när man vet att dom uppskattade det vi gjorde!

Det vi fick för jobbet var 3000kr var och en varsin tröja som dom signerade! Så värt det!

 

Från det ena till det tredje så köttade vi gym idag jag och Sara, sen när jag kom hem käkade jag och direkt efter rusade jag ut på en sprigtur, hihi duktig tjej! Jag är färdigduschad precis som min gobebis Zoegas är, så nu ska jag slappa med musik i ca 15 min innan idol börjar, hareee gött.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0