KÖRKORT!!! :D

Idag klockan 2 hade jag min uppkörning och jag kan lova att jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Men det gick superbra, jag klarade det och nu har jag äntligen körkort!!! Hihihihi jag är svinglad även fast jag har feber och ont i halsen..

Som jag har slitit alltså, och nu är det klart! Ni som inte har körkort anar inte hur skönt det är att vara färdig nu, vilken känsla! :) Haha jag är så trött på övningskörning nu så jag spyr nog nästa gång jag ser någon som övningskör.

Jag har dock inte berättat den glada nyheten för Sara än att det blir att åka bil in till skolan imorgon! Det ska hon allt få veta! Tyvärr har jag inte råd att laga upp min egen bil och betala skatt m.m, så jag får stå ut med mammas bil ett bra tag framöver! ;) Men det skiter man väl i!

 



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0