Dag 6 - Det här skulle jag vilja göra innan jag dör


Tänkte fortsätta med min "30-dagars lista", som jag själv kanske ska skriva om till "30 åriga listan." Men jag har faktiskt tänkt flera gånger att fortsätta med den här listan men har aldrig kommit till skott. Men nu ska jag fortsätta!

Herregud, "det här skulle jag vilja göra innan jag dör". Jag har flera 1000 saker jag vill göra innan jag dör, jag lovar! Jag vet inte hur jag ska få ihop allt, eller ja det kommer jag inte att få, men jag kan nämna några super dödsviktiga saker som jag absolut inte får glömma!

-Bila genom Kaliforninen

-Resa till Brasilien, Mexiko, Kuba, Bahamas och Barbados

-Se och åka allt på Walt disney world i Orlando

-Leva livet i Los Angeles -Hollywood

-Safari i Afrika

-Uppleva dom asiatiska storstäderna

-Resa till Indien - Abu Dhabi och Dubai

-Gå längs kinesiska muren

-Flytta utomlands




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0