Äntligen fredag!

Fick 75 spänn i dricks idag på serveringen på endast två bord, kung. Jag kan passa på att berätta att jag är dunderförkyld. Jag kan inte andas genom näsan då det är en betongmur ivägen, det kittlas som fan i halsen så jag tror jag håller på att bli tokig, och jag driver inte när jag säger att jag har nyst minst 20 ggr bara idag!

Sara frågade om vi skulle ut imorgonkväll, men även fast jag är skitsugen på det (haha som jag vet att du också är gumman!) så pallar jag inte. Mår inte helt ok om man säger så! Men senare ikväll blir det i allafall en filmkväll hemma hos Sara och Christian, mysigt! Martin slutar vid 9 ikväll så då drar vi dirrrr.

Nu hade jag tänkt spruta in ett hav med otrivin och ta mig något att tugga på framför teven innan pappa min ringer om skjusssss ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0