Söndagsunderhållning

Åkte in till Valbo idag. Jag hade tänkt att köpa ett par skor som jag såg inne i Gävle på Din Sko igår. Det fanns tre olika par jag ville ha och ingen av dom fanns i Valbo, jävla skit. Jag blev irriterad, som vanligt, hehehehe, men det gick över fort! Jag tror jag tar bilen in till Falun imorgon och kikar där istället! Jag måste verkligen ha några andra skor nu känner jag, man tröttnar.

Nej men självklart kom jag inte hem tomhänt idag. Jag fick köpt mig ett mörklila nagellack och en "ficka" till min iphone. Jag har runt 6 skal till den och alla är i princip sönder, jag klarar inte av att ha skal tydligen. Så det blev en sån här istället, så får jag hoppas på att i alla fall den håller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0