Skitäckel

Jag har försökt att lägga ut minst 5 stycken inlägg sedan i Lördags från telefonen, utan resultat. Det jag får till svar när jag ska publicera är "felaktigt anrop"?! Jag blir skapligt less kan jag säga så nu sitter jag vid min dator bara för att skriva att jag har köpt nya skidor!! Hihihiihih, bara det inlägget när jag åkte hem från Valbo i lödags försökte jag i en timme att publicera. Jag var så glad, haha. Så nu vill jag ha vinter på en gång känner jag! Det är nu man känner att man skulle bott i Kiruna meeen, det är bara att vänta!

Nu ska jag kissa tills jag inte behöver kissa något mer på några dagar. Jag är så kissnödig så jag sitter här och hoppar när jag skriver, inte ok!

Jag ska försöka göra något åt min blogg-app så jag kan uppdatera mitt liv. Jag får försöka avinstallera den och ta ner den igen, så får vi se om det hjälper.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0