Mjek

Var till Valbo igår, igen. Kastade ut 500kr av mina hårt sparade pengar till en bädd åt Zoegas. Som tur var uppskattade han den och har legat i den i konstant ett dygn i princip! Min lilla bebis<3

Idag har jag inte gjort någonting. Jag har inte ens borstat håret.. Så går det när man är ledig på måndagar! Jag är dessutom ledig imorgon också, såå skönt! Sen på fredag måste jag också vara ledig eftersom jag ska till Lidköping, hihi :) Om två timmar ungefär ska jag upp till tippen och slänga en massa skit, sen blir det att kötta gym svinhårt idag!! Jag har ju inte gymmat på 4 eller 5 dagar tror jag :s inte bra.. Men jag får köra slut på mig själv idag istället!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0