Hej blogg

Jag sitter inlåst på mitt rum med en igenbommad dörr. Där är magsjuka på nedervåningen folk! Jag tänker sitta här uppe för mig själv och titta på gamla skitfilmer på sf-kanalen hela dagen. Min dvd är ju nere :(( Ja vad gör man på mitt rum i 10 år? Sitter vid datorn, tittar på teve, spelar wii.. Ja där tog det slut! :D Och det är fredag idag! Alla som tänker festa på idag och imorgon kan tänka på oss panka människor med pengar som måste sparas!! Jag kan ju trösta mig med att jag ska till Maria imorgon och dricka vin, jippi.

Nej men nu ska jag sluta vara jobbig, det är ju helg! + att det är studiedag på måndag och att man är ledig på tisdag sattt, ingen skola förrens på onsdag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0