Beslutsångest utan vän!!

Tog med mig Rasmus till Falun idag, han skulle köpa jacka och jag skor. Det är en sån här gång man blir irriterad och en liten bit frustrerad när man har Rasmus med och inte Sara! Ååh hon skulle ha varit med, jag kunde verkligen inte bestämma vilka skor jag ville ha. Jag valde mellan 3 par och hade ingen aning om vilka jag ville ha. Så desperat som man var drog jag iväg 4 mms till mami, men hon kunde inte hjälpa mig..

För övrigt kom jag precis hem från gymmet, köttade bandet idag. Men svettas kan man aldrig göra för mycket så imorgon blir det ännu tyngre! Nu ska jag duscha och sedan hämta mamma min som slutar 21.00!

Det blev skorna i mitten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0