Slut på lov..

Hej folket. Jag sitter och tittar på Modern family och känner att jag inte alls är arg över att Olle åkte ur Idol. Jag har ändå aldrig gillat han så mycket. Tycker bara att han är jobbig, fast idag gjorde han faktiskt ganska bra ifrån sig.

Om ett tag eller ja, om några timmar blir det nog, ska jag åka och hämta älskling i Sandviken. Den här helgen är det hans tur att ha det roligt och jag får agera chaufför.

Vet ni vad jag ska göra imorgon? Imorgon ska jag åka och kanske köpa en bil! Jag har ju redan en Audi 80 -87 men den är varken skattad eller besiktigad och den behöver mycket lagning. Värmepaket måste köpas osv. Så mamma och pappa tyckte jag skulle köpa en ny så dom lånar ut pengar till mig som jag inte har en aning om när jag kommer kunna betala tillbaka :D... Haha men det blir nog bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0