Hur kött?

Hoppsan hoppsan, kom precis ut ur duschen efter ett gympass! Det var jobbigt idag, jag tror det är för att jag inte har sovit så bra dom senaste nätterna. Jag somnar jättesent och vaknar flera gånger under natten och har svårt att somna om. Men jag hoppas att jag kan sova bättre snart för jag är trött hela dagarna och orkar som sagt inte fullt ut på gymmet. Fick dessutom skjuss av Hanna hem från skolan idag. SÅ skönt att slippa äckelbussen, TACK för det!! :)

Nu ska jag och min morgonrock sätta oss i soffan och tugga på något i väntan på att Grey's Anatomy börjar om en timme. Och så hoppas jag på att KamelSara följer med och gymmar imorgooon!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0