Glada laxen!

Ååh det är så skönt att det är fredag idag! Tänk att man går och längtar 5 dagar i veckan på att det ska bli fredag. Men nu är den här, fredag <3 Hihi

Så klart sitter jag på bussen in till Gävle och det kommer ta extra lång tid att åka idag eftersom jag inte har mina hörlurar med mig :( Jag använde dom senast igår när jag åkte hem och jag kommer ihåg att jag tog ut dom och la ner dom i fickan på jackan när jag skulle skrapa bilen. Och när jag satt mig på bussen idag så skulle jag ta fram dom och jag hittar dom inte :( skit..

Bilen startade inte imorse heller. Så jag fick ringa Martin som är ledig idag, stackarn, och han hämtade mig.

Men vad gör det, det är ju FREDAG idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0