The edge of glory

Idag var en sån där dag när jag var så jävla otaggad på skolan så jag var så häär nära på att skita i att åka dit. Men det gjorde jag inte. Jag och Sara cyklade upp till bussen och åkte till skolan. Så duktiga så!

När jag kom hem satt jag direkt igång med målningen i vardagsrummet. Det var den tredje strykningen med vitt, så nu är det nog enough. Imorgon har jag muntligt nationellt prov i svenska också. Jag borde väl träna på det, eller i alla fall läsa igenom det. Men inte ens det orkar jag. Jag orkar ingenting. Allt går så segt innan sommarlovet. Det känns som det har varit ca 2 veckor kvar nu i en månad.

Imorgon tänkte jag att jag ska berätta the big secret som jag sa att jag skulle avslöja. Nej det inget som är skitstort, men för mig är det nytt, och lite småjobbigt kommer det nog att bli. Just hang in there folk's, berättar imorgon. :)


Dags att färga utväxt kanske? Mjee en vecka till pengar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0