FREDAG

Idag skrev jag mitt skriftliga nationella prov i engelska som sagt. Det gick faktiskt bra! Jag är nöjd även fast jag kom på när jag var klar att jag glömt en del saker att ta upp, men som sagt är jag nöjd! Vi hade bara en och en halv timme på oss att skriva så det kändes lite stressigt. Typ sist kvar som vanligt var jag så klart men det skiter man väl i. Jag är så seg på att kunna börja skriva men när jag väl har börjat rullar det bara på.

Jag har precis blivit klar med mitt muntliga nationella prov i svenska. Det gar tagit mig 2 timmar att göra och endå är det bara skit alltihop. Så jäkla svårt..

Igår klockan 3 åkte jag med kärleken min när han köpte en bil! Hihi jättesöt är den. Bilen var nere i Kumla så klockan var halv 12 när vi kom hem igen. Vi ska förresten åka och köpa en liten hundbur till Zoegas när han har slutat. Zogge hårar så jäkligt när han är lös i bilen och det är inte kul när man är allergisk ska jag tala om.

Nu ska jag gå ner och käka någonting eftersom jag inte har tryckt i mig något sen imorse, tjing!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0