Flytt, but not yet!

Japp vi ska flytta. Inte från Hofors dock. Vi ska flytta ifrån vårat hus!

Jag har bott i det här huset sedan jag var 5 år. Alltså enda sedan vi flyttade upp hit till Hofors. När vi bodde nere i Lidköping flyttade vi runt mellan olika lägenheter men det är ju inget som jag kommer ihåg. Så det här blir min första "riktiga" flytt. Jag vill bo kvar här i Silverdalen. Jag älskar vårat hus. Men det ska vi inte. Efter vi har renoverat klart allt tar vi hit en mäklare och huset kommer bli till salu. Sen vet vi ju inte hur länge det tar innan någon vill köpa huset. Om/när det kommer hända så kommer vi att flytta till en lägenhet. 4 pers, 2 hundar och 2 katter. Ja det får man ju se hur det går, haha. Jag vill flytta men endå inte. Jag har bott här i hela mitt liv i princip. Det kommer bli tungt att lämna allt. Jobbigt.. Jaja, det är ju inte ens säkert att någon vill ha huset och dessutom så kommer det dröja ett bra tag :)

Jag har en bra sak att berätta! Idag blev min toa klar :D Det blev suuperfint, fattas dock bara en lampa! Nu har jag ju allt mitt smink och allt annat skrot inne på mitt rum, så jag tänkte att jag skulle flytta över allting nu!


 


All den här skiten är alltså inne på mitt rum nu, fettt irriterande. Men nu ska det bort, in på toan! Finally.. Dessutom ska den fula äckliga byrån, eller vad det är, kastas! Hur skönt?!

Nej det är inte städat och skulle aldrig städa iordning för att någon tönt tycker att det är stökigt! Enough said!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0