ENGELSKA B UPPDATERING

Idag slutade vi klockan 12, men inte jag inte. Jag visste att jag skulle ha muntliga nationella prov i engelska en måndag klockan 2, men jag hade glömt vilken vecka det var. Så sådär strax innan vi skulle sluta så får jag reda på att det var IDAG!

Det var svårt. Jävligt svårt om jag får uttrycka mig så. Det tog 1 timme innan allt var färdigdiskuterat och det slutade med ett VG för min del. Jag hade inte ens förväntat mig att bli godkänd med det blev jag! Jag fick vg+ på båda "uppgifterna" och jag är supernöjd!

Nu väntas skriftligt nationellt prov på fredag klockan 9. Men var det inte något speciellt på fredag? JO jag är ledig alla fredagar. Då kan jag ju samtidigt påpeka att jag också har engelska imorgon klockan 10. Men var det inte något speciellt på tisdag? JO JAG SKA EGENTLIGEN VARA LEDIG!

Jävla engelska..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0