A king with no crown!

JAAA NU ÄR DET HEELG! Veckorna går så jäkla snabbt nu innan sommarlovet. Nu på morgonen hade vi prov i spårkhistoria på svenskan. Ska jag vara ärlig så har jag bara pluggat nu på morgonen när jag kom till skolan. Innan det så har jag bara läst igenom och inte orkat tänka. Jag skrev på alla frågorna även om jag bara gissade på några, och det är tack vare att jag var med på genomgången igår som Mats hade för dom som har varit i Finland. Då satt jag och lyssnade väldigt noga och antecknade mer, hihi :) Så det var bra att jag gjorde det! Nu är skiten gjord och i helgen ska jag plugga till det stora köksprovet som vi ska ha på måndag. Det är ett prov på allt vi har gjort i tvåan! Det innefattar både storkök, kallkök, varmkök och servering! Ja så vi får ju se hur det går.

 

Jag måste bara få ur mig en grej. På morgonen när jag har gjort mig iordning går jag alltid ner och tittar på the voice på 5:an. Nu imorse när jag stod och gjorde frukost i köket så hörde jag teven från vardagsrummet. Jag var på bra humör samtidigt som dom börjar spela en låt. Det tar ett tag innan jag börjar fatta vilken låt det är och när jag väl hör det så är hela min morgon förstörd. Då är det Eric Amarillo som sitter i studion och bajsar fram sin skitlåt. Det är den sämsta jävla skit som har skrivits. Jag blir så jävla irriterad på folk som tycker att sånt skit är bra. Så ja den låten förstörde min morgon och nu har jag tänkt på skitlåten hela dagen! Nyfiken på vilken låt det är? Det är bajslåten "Om sanningen ska fram". Jag ska spara alla Zoeagas bajspåsar och skicka till alla som lyssnar på den låten. Så är det bara. Lyssnar man på bajs kan man lika gärna äta det.

 

Nu har jag bytt om och ska ge mig ut en sväng med vovvarna. Efter det har jag lovat mamma att damsuga lite, sen ska jag sätta igång med att fortsätta måla bron utanför ytterdörren! Vi började att måla på den igår men det började regna så jag tänkte fortsätta idag :) Jag har somsagt bytt om, men inte till vilken tröja som helst utan till min.. målartröja! ehehe kul nej hejdå

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0