Snart helg ..

Dålig uppdatering av mig jag vet, men jag orkar inte. Jag är så jäkla trött när jag kommer hem om dagarna och orkar inte ta tag i någonting. Men jag ska väl försöka bättra mig, bla bla osv. osv.

Hur som helst gick jag tidigare från skolan idag för jag hade tid på hc halv 4. Jag var där eftersom jag kanske är allergisk mot någonting. Jag har varit snuvig enda sen innan jul och för ca 2 månader sen har det börjat klia som fan i ögonen. Konstant hela tiden! Det är så jävla jobbigt så ni fattar inte. Jag knaprar allergitabletter varje dag, 2 olika sorter samtidigt som jag nu har börjat ta ögondroppar för allergi. Det blir värst när jag är hemma. Det kliar så jävligt så ögonen blir helt röda och svullnar upp. Inte så skönt nej. Nu har jag inga linser i heller så jag ser absolut ingenting! Anledningen till det är att jag inte får ha ögondropparna tillsammans med linserna. I alla fall så var jag som sagt till hc idag och dom trodde att det var allergi mot djur! :( Vi får se. Jag fick en ny tid om 2 veckor då jag ska ta blodprov så vi får se vad det är.

Nu har jag skrivit av mig lite så nu ska jag springa ner till teven och invänta Grey's Anatomy kl.9 som är det viktigaste på hela veckan! Jag har knappt missat ett avsnitt sen den serien började. Kärlek.

Ao Nang.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0