Marine Groove

Idag klev jag upp vid halv 10 & satte igång med engelska som vanligt. Jag har det skittråkigt om dagarna som man kanske märker med alla läxor och skit, men som tur var lyste min bästa vän upp min kväll så nu är jag redo att sätta igång med det tråkiga igen!

Imorgon ska jag ta andra omgången vaccin. Sen ska jag bara ta den en gång till & det blir om 6 månader. Efter jag har tagit den är jag vaccinerad mot både Hepatit A & B i ca 25 år! När jag var upp & hämtade ut vaccinet idag köpte jag en ny parfym också. Jag har ju hur många som helst men en kvinna kan aldrig lukta för gott! ;)


Något som jag har upptäckt är att bilderna som jag tar med min Iphone blir bättre än med digitalkameran. Lite kul endå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0