Imorgon är det dags!

Jag har vaknat jättemånga gånger på morgonen idag, men jag har tvingat mig själv att somna om för dagen inte ska bli så lång haha!

HAHA jävlar! Jag hade haft fönstret öppet innan jag kom upp hit & sen när jag kom så stängde jag det. Sen nu när jag satt & skrev så dunkade det till på fönstret, fan vad rädd jag blev! Då var det Elvis som var på altantaket! Haha han hängde på fönsterblecket! HAHAHA han har hoppat ut genom mitt fönster, det är inte lätt att vara katt inte!

Så nu ska jag fortsätta, haha stackarn.. Jaja. My love är & klipper sig & slingar håret. Han fick sova hemma hos sig inatt bara för jag skulle få sovmorgon hihi :) Efter han är klar ska jag nog tigga lite skjuss av honom för jag måste ha en tjock tidning som jag kan ha på flyget imorgon & så måste jag ha hårsnoddar. JAg måste packa klart idag också & det som gör mig så jäkla taggad är att räknaren till Thailand nu står på 0! Nu är det bara timmar som räknas ner! HE-HE-HE

 

Kläderna är packade & bara allt annat kvar. Som ni ser är det inte mycket kläder för 2 veckor, detta beror på att där nere ska det shoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0