HEJ IGEN

Jag har inte skrivit här på min blogg på ett väldigt bra tag nu, men jag har ju faktiskt varit i Thailand! Jag kom hem för 5 dagar sen, i lördags kväll. Jag har haft en helt underbar resa! Den bästa resan jag har gjort någon gång. Jag var borta i 2 veckor & det var alldeles för kort tid. Vi hann inte alls med allt vi ville göra, men vi hann endå med att besöka 10 olika öar & stränder m.m på våra 2 veckor, vilket jag tycker är bra jobbat! Vi har knappt orkat ligga i solen någonting på grund av att det har varit sjukt varmt! 40 grader i skuggan är superskönt fast i solen blir det ju liite varmare, haha. Första veckan låg vi endast i skuggan vilket man kanske ångrar lite nu i efterhand men det var verkligen jättevarmt. Man drack flera liter om dagarna men endå kändes det som att det inte var tillräckligt. Det är väldigt deppigt, trist & grått att vara hemma igen. Man orkar inte med någonting känns det som. Man har inget att se fram emot längre & det gör mig tokig. Men det är väl bara att rycka upp sig antar jag & inse att det inte går att göra något åt saken.

Jag har varit hemma ifrån skolan i tisdags, igår & idag eftersom vi har kök alla dom dagarna. Vi får ju inte vara i köket förrens vi har lämnat in ett salmonellaprov & det visar negativt. Jag lämnade in mitt prov igår på hälsocentralen så vi får väl se när svaren kommer på det.

Jag har lagt ut lite bilder från resan på facebook & kommer att lägga ut lite bilder här med, men nu ska jag gå & göra något vettigare. Som att titta på teve & äta något onyttigt eller dylikt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0