Genom eld

Jag har kommit på att det kanske är på hög tid att göra om designen igen här på bloggen. Det var ju inte så väldigt längesen jag gjorde det, men med tanke på alla mina fina bilder som togs i Thailand så är det ju perfekt att använda några av dom! Jag tänker dock inte lägga ner någon tid på detta nu eftersom jag är helt ensam & har varit det i 2 dagar. När man är ensam så äter man och sover man. Jag har redan ätit så nu måste jag sova. Klockan är tio på en lördagskväll och jag ska gå och lägga mig. Mer tråkigt kan det inte bli, men det är slut på sötebrödsdagarna!

 

Jag måste passa på att säga att när vi åkte och badade i Borlänge idag hade jag samma bikini på mig som jag hade i Thailand och jag har inte hunnit tvätta den sen dess. Ni kan ju tänka vad den luktade. Vatten, sand och solkräm. Då vart man ju inte så lite deppigare. FAN jag hatar sverige..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0