Spyr

Idag har det inte hänt så mycket. Har tvättat och vaxat Martins bil som tog heela kvällen! Nu ligger vi hemma hos kärlek och tittar på film. Jag har sån jävla huvudvärk så jag mår illa. Har haft det i 2 dagar nu. Jag tror det är något med mina linser. Eftersom jag bl.a har brytningsfel så tror mamma att det kan vara något fel med vridningen på linserna. Jag ser inte suddigt eftersom det är närsyntheten som påverkar det. Men det är endå så på något sätt att allt är vridet. Precis som att man skulle gå runt med en liten tår i ögat hela tiden, allt blir oklart. Men jag har ju haft linserna i precis ett år snart så det är på tiden att fixa en ny synundersökning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0