Snart sommarlooov

Båtresan igår var helt ok. Åt dock inte buffén som blev en besvikelse. Men något annat positivt var att vi såg Red Riding Hood igår! Jag tyckte den var jättebra, lite halv scary sådär. Så efter den filmen blev det en gammal klassiker att somna till, - Mamma mia! Alltid lika bra. Men dom absolut bästa filmerna som jag har sett på senare tid, som ingen har slagit än så länge, är Water for elephants och Sex and the city 2. SJUKT BRA FILMER! Det är kärlek det!

Idag har jag spelat Super Mario party 8 med älsklingen min. Jag fattar inte varför vi inte spelar oftare. Älskar alla Super Mario spel! Tror jag ska tvinga honom att spela Mario Cart ikväll kanske innan Big Brother. Det ska jag nog lyckas med. Han vill kanske ha revansch ;) Hihi

Efter allt tv-spelande så klippte mammas och pappas duktiga flicka gräsmattan! När jag var klar med det så klippte jag även hela gräsmattan över våran tomt! Hur trött som helst var jag kan jag lova. Där uppe var det dessutom nästan EN METER med gräs och annat skit såsom brännässlor m.m.

Även fast jag var skittrött och svettades som en gris när jag var klar så ringde jag Sara och vi gick ut på en promenad! Duktigt så! :) Nu ska jag nog ta men mig Martin på en vandring upp till mamma som jobbar dygn idag. Hon började tidigt imorse och slutar imorgon bitti. Hon bad om att vi skulle komma på en promenad med vovvisarna, för hon var så ensam hihi :)

Jag tog ett jättefint kort igår på båten. Eftersom jag inte har någon kamera så fick det duga med en iPhone bild! Om jag inte har sagt det så gick kameran sönder i Thailand. Jag hann ta kort med den i tre dagar innan ett riktigt monsunregn kom när vi var ute på en ö. Smart som jag trodde att jag var så hade jag lagt kameran i strandväskan som hängde under ett träd - öppen! Så när vi kom tillbaka till hotellet, hade gjort oss iordning för kvällen och skulle ut igen, tog jag upp kameran och skulle lägga över den i väskan, och ja. Ingen trevlig syn då inte! Den var så blöt så det rann om den och skärmen var full i vatten. Den gick inte ens att sätta på, såklart. Så det var historien om kameran det. Därför får ni nöja er med bilder tagna med telefonen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0