Sjung om studentens lyckliga dagar!

Idag var det skolavslutning! Sommarlovet började med ett akut samtal från mamma om att jag skulle ner till ett dagis och jobba! Då satt jag i Sandviken med Sara och väntade på skjuss hem. Så det var bara att slänga av sig skorna, väl hemma innanför dörren, och byta till tygskor och dra direkt dit. Stressig första dag på sommarlovet. Nog om det. IMORGON TAR MARTIN DAHLSTRÖM STUDENTEN! Hjärtat har ju festat lös hela veckan så man blir lite små avis sådär.. Men imorgon tar han studenten och livet börjar! Själv nöjer man sig med att man har sitt sista sommarlov ever och att man har ett heelt år kvar på Bessemergymmasiet.. Imorgon har jag ställt klockan på halv 9 och ska fixa mig och dona. Strax före halv 11 blir jag upplockad av Martins mamma bl.a. och far då in till Sandviken. Älskling går upp före fan imorgon och startar dagen med champagnefrukost klockan 7 i Sandviken! Jag vill också ta studenten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0