Listening, the wind of change

Ja dagen i skolan sög ju då. Städade hela torrförrådet. Jobbigt som fan, det kan jag ju säga. Det var sista dagen i skolan idag i alllafall, väldigt skönt! Imrgon ska vi till Högbo och grilla hamburgare? ._. Ja det kommer ju suga skit det också, men vad gör man. Hoppas på att det blir regn så man kan stanna hemma!

På torsdag, i övermorgon, är det skolavslutning! Jag kan knappt fatta att det är sommarlov om 2 dagar. Vårterminen har gått så grymt fort. Spanien, Thailand och en hel hög med prov. Vårterminen har aldrig gått så här fort, någonsin. Men nu är sommaren här och ledigheten börjar snart! Maj var en riktig slitmånad, i allafall för min del. Jag såg aldrig någon ände på allt plugg. Prov på prov hela tiden. I min almanacka på min iPhone så skrev jag upp alla prov så jag inte skulle glömma bort att plugga till något. Helt sjukt.

Nu ska jag gå ner och käka maat! Jag älskar mat. Efter jag har ätit drar jag direkt till Sara!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0