Fuckin' perfect!

Nämen hej! Det har varit segt med skrivandet här ett tag. Det har varit början på sommarlovet och jag har i princip inte gjort någonting. Jag har funderat på vad som kommer hända nu under sommaren och vad man ska göra under alla veckor. Det var en svacka där ett tag då inte någonting var inplanerat och humöret inte var på topp, men det har ordnat upp sig! Nu har jag nästan hela sommaren inplanerad istället!

V.30 och 31 bär det av ner till Lidköping och västkusten! Just nu ser det ut som dom första 5 dagarna spenderas hos släkten i Lidköping. Sen bär det av ner till Göteborg och Liseberg. Efter det vidare till Tylösand eventuellt, om det finns platser kvar att boka nästa vecka! Igår var jag in på Lovéns trafikskola för första gången och nu är allt inbokat för körkortet! 11 körlektioner, teori, riskettan och halkkörning! Det är fullt upp hela sommaren fram till den 22 augusti. Jag ska plugga som en i.d.i.o.t!

Sen till det allra bästa på hela sommaren! Om prick 2 veckor, den 7 juli, DRAR JAG OCH ÄLSKLING UTOMLANDS IIH! Vi ska åka till Egypten om bara 2 veckor, hihi sista minuten♥ Martin kunde inte vara med på någon studentresa så han ville göra sig en egen och bjuder med mig! Puss min kärlek♥ Jag håller på och spricker, jag längtar så jag döör



Kommentarer
Kajsa Karlsson

Hej! vad spännande dina poster är. kommer verkligen att läsa lite mer. (: Ha en bra vardag =P

2011-06-27 @ 21:47:24
URL: http://jade.se
Anonym

Hej tack vad kul att höra! :) Ha det bäst!

2011-06-27 @ 22:17:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0