En vecka kvar innan pirret drar igång!

Det är alltså precis en vecka kvar innan det snart är dags att lägga sig, för att sedan stiga upp klockan 2 på natten och dra iväg! Idag eller imorgon ska det bokas taxfree, det är ju sista dagen för det imorgon. Biljetten skrev vi ut för en stund sedan och passet är redan framplockat, hihi. Har man resfeber så har man!

När jag tog den här bilden så blev jag väldigt stolt över min iPhone. Den kan ju faktiskt ta bra bilder den med!


Förutom att längta utomlands så har vi idag varit och badat i Sandnäs med Sixten och Zoegas! Superkul! Det har varit så himla varmt idag men endå så låg jag i solen en timme på gräsmattan här hemma, och det skulle man ju inte ha gjort kanske haha. Har man lätt att få färg så har man! Ser ut som en gris i ansiktet. Ungefär som att man har varit ute och sprungit i en timme. Men vafan, man får ju passa på att sola när det äntligen är varmt! Det positiva är att jag bara blir röd i ansiktet och att sedan det också övergår till brunt. Resten av kroppen blir nästan aldrig röd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0