Caribbean queen

Helt underbar kväll alltså. När det har varit så jäkla varmt på dagen blir kvällarna jättasköna! Eftersom det var så skönt ute så passade familjen Högman på att sitta och boka in när vi ska till Tylösand och Liseberg. Tylösand blev bokat den 26-29 juli och Liseberg dagen efter! Det jag ska komma till är att när vi var klara så kastade jag och älskling lite frisbee med Sixten, och när jag skulle ta emot den så kastade Martin så in i helvete hårt så jag fick en blödning i tummen när jag skulle ta emot den! Helt sjukt vad ont det gjorde i en hel timme. Jag visste allvarligt inte vad jag skulle ta mig till. Jag hade så jävla ont rent ut sagt. Men nu är det bättre, blir väl en överraskning att vakna upp imorgon och se hur det ser ut då. Nu ska jag rensa mina drygt 1000 bilder ur telefonen. Jag är väldigt dålig på att rensa dom som sagt. Efter jag gjort det, som nog kommer att ta ett tag, ska jag måla på lite ny färg på alla naglar. Sen bär det av till Martins pappa! :)

Men förövrigt har det varit en superkväll!


 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0