Blommor under kudden!

Glad midsommar! Min midsommarhelg har varit lugn. Jag spenderade gårdagen hemma hos Martins pappa eftersom min familj är nere i Lidköping. Idag har vi varit uppe i Martins mormor och morfars stuga, som är en tradition. Har varit med dit upp i 3 eller 4 år nu på midsommardagen. Lugn helg med andra ord och nykter. Nej jag ska inte ljuga, klart jag har firat in midsommaren med snaps och öl men på hemmaplan! Nu är jag slut som människa och ska bara tvätta bort sminket innan det blir bedtime för mig. Visstja! Jag har glömt att berätta att jag har färgat mitt hår. Det var för 1 och en halv vecka sen ungefär. Jag lägger ut en bild imorgon när jag sitter vid datorn. Lägger inte in bilder via iPhone. Jag ska färga det igen imorgon så det kommer nog in en bild på det också, om det inte blir förjävligt så att säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0