Tvättdag av bikini och sommarkläder idag!

Hej blogg. Nu sitter jag på bussen hem från Sandviken och jag håller seriöst på att kissa ner mig. Jag är så in i helevete kissnödig så jag vet inte vad jag ska göra, och jag är bara i Kungsgården! Jag har i alla fall varit inne och kört min andra körlektion och är redan på punkt 8, hihi :) Jag var på första teorilektionen igår och imorgon ska jag på riskettan halv 9 på morgonen. Älskar tanken på att behöva ta kvart över 7 bussen på sommarlovet.. Men något som piggar upp mig är att det bara är 2 stackars dagar kvar innan jag och min kärlek drar utomlands! Jag håller på att bli tokig, dagarna går så segt! Det här blir alltså min sista natt som jag kan sova ut, eller jag måste ju upp tidigt imorgon, men ja ni fattar. Det blir min sista natt som jag vaknar upp till en vanlig dag. För imorgon natt bär det av till Egypten! Hoppas ni får skitväder här hemma för jag ska sola och bada varenda dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0