Tappar håret snart!

Kom precis hem från Valbo. Jag och min kärlek tog med oss Rasmus dit enbart för att käka på Subway som precis har öppnat där! Skitgott som vanligt. Om jag inte har berättat det så köpte vi ofta smörgåsar från Subway på kvällarna i Thailnad för att ha med oss som en lättare lunch när vi åkte ut till alla öar! Dom är ju så jäkla goda.

Nu sitter jag i alla fall med hårfärg i skallen. Jag gick in på Kicks innan vi drog hem igen och köpte ännu en hårfärg. Jag hoppas att det blir en jämn färg i håret nu istället. Jag lägger ut bilder imorgon tror jag. Jag vet inte om jag hinner ikväll för jag orkar inte blåsa det efter färgningen. Sliter nå grymt dessutom. Vi ska även dra med oss Rasmus upp till Martins pappa och kika på alla Pirates of the Caribbean. Jag har inte sett en enda än. Han har ju  ett grymt hemmabiosystem och en projektor med en bildskärm som är skitstor så det blir lite biokänsla!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0