Sjuk

Förlåt att jag inte har bloggat någonting den senaste veckan. Anledningen till det är att jag inte mår bra. Idag mår jag faktiskt lite bättre än vad jag har gjort innan, men fortfarande är jag inte helt bra. Var till hc i förrgår och lämnade in prov för salmonella. Jag har alla syptom för det så.. På ett sätt hoppas jag att det är salmonella så jag får svar på vad det är för fel, för jag har mått så in i helvete dåligt. Senast igår låg jag hela dagen. Jag har mått såhär dåligt i snart en och en halv vecka. Hoppas jag mår ännu bättre endå imorgon för på lördag drar vi ner till Lidköping. Så nu vet ni varför det inte har blivit något bloggande från min del. Jag kommer uppdatera mer sedan när jag mår bättre, och när jag är nere i södra Sverige så kommer jag att uppdatera så mycket som jag orkar via iPhonen, men då blir det inga bilder som sagt om jag inte letar på en dator som jag inte känner att jag har sån stor lust med. Men vi ses.. och hörs.. ;)


Kommentarer
j

vilken somrig blogg.



var gärna med i min tävling.

2011-07-24 @ 15:29:10
URL: http://karppinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0