It's friday friday

Imorse klev jag upp kvart i 7! Herrejösses.. Jag tänkte faktiskt lägga mig direkt igen efter jag hade stängt av larmet, men i sista sekund ångrade jag mig. Jag pallrade mig upp till bussen som gick kvart i 8 och åkte raka vägen in till Lovéns trafikskola! Jag läste igenom halva häftet med vägmärken på vägen in och väl inne läste jag hela landsvägkapitlet och gjorde ett test. Jag hann läsa ungefär 10 sidor till på hemvägen och ska fortsätta om någon dag igen.

Rsten av dagen har jag inte gjort så mycket. Var upp till apoteket och hämtade ut en ny årsförbrukning av p-piller. Sen fixade jag i ordning en kruka med basilika och en kruka med timjan åt Martins mamma. Vi har ju odlat jättemycket örter och grönsaker så man får ju dela ut, haha. Nej men hon fick en liten del.

Nu ska vi springa till Sara i regnet!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0