Inatt händer det!

Det här blir förmodligen mitt sista blogginlägg innan jag och Martin åker till Egypten, El Gouna! Det här blir alltså min tredje utomlandsresa i år! Jag har fortfarande inte packat en enda sak. Om 5 timmar ungefär måste vi gå och lägga oss. Inatt kliver vi upp klockan 2 och åker hemifrån vid halv 4. Det är första gången som jag känner att det inte kommer bli svårt att somna ikväll för jag har sovit ca 4 timmar inatt bara. Så det blir nog lungt!

Eftersom det har blivit en "tradition" att vi gör i ordning mackor och äter i bilen/tåget ner till Arlanda när vi ska utomlands, så har jag börjat göra i ordning dom redan! När vi har åkt tidigare gånger så har Martins mamma stått för den biten, men nu ska jag och Martin på våran första utomlandsresa ensamma! Så nu är det jag som får stå för smörgåslagningen ;) Det kommer att bli baguetter med kyckling och curryröra :) Jag har aldrig gjort det förut men jag har i allafall försökt! Jag har inte ett enda recept på curryröra som jag vill ha den så jag har fått mixtra ihop själv. Röran står i kylen nu för att curryn ska ge smak. Det tar ju ett tag för den att börja smaka så.

Haha även, intressant att veta att vi ska käka smörgåsar överhuvudtaget, och vem fan bryr sig vad det är på dom. Skitsamma, nu har jag skrivit onödig fakta och tänker inte ta bort det.

Jag har verkligen inte tid att sitta här just nu. Jag har jäkligt bråttom och är skitstressad om jag ska erkänna. Jag har ju inte packat ett dugg, och jag får inte glömma något. Men det skulle inte vara snällt mot er som läser att skita i att blogga sista dagen före resan, så here u are! Det värsta som jag skulle kunna glömma är nog mina linser. Vad gör man då liksom? Hela resan är ju helt förstörd och bortkastad. Åker utomlands och inte ser någonting, perfekt. Bara för det så kommer linserna vara det första som åker ner i väskan, den kan jag ju säga!

Nu måste jag verkligen börja. Vi får se om jag kanske slänger in ett litet inlägg imorgon, bara för att retas! Hihi :)

 

 


Jag lovade ju att lägga ut en bild på mitt hår efter färgningen, som jag aldrig höll (; Men imorse innan jag drog till Sandviken tog jag en bild med min kära iPhone bara för att visa hur det blev! Det är såå mycket bättre än innan. Om ni kommer ihåg bilden på mig och lilla Zoegas när vi var på stranden för några inlägg sedan, så kan man se att det är myycket skillnad. Innan vad jag vit i hårbotten, gul bredvid det vita och sen orange. Men nu har håret nästan en och samma färg! :)





Kommentarer
Frida

Guud vilken härlig header ! och skit fin blogg checka gärna in min och va me i min superspännande tävling om en gigantisk tävling, ha de bäst, kram :)



2011-07-12 @ 13:08:22
URL: http://fridaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0