Långa äckliga vårtermin!

I helgen har jag umgåts med min största kärlek!♥ Igårkväll var vi till hans mormor & morfar & åt trerätters, det var riktigt gott! Han åkte ner till Uppsala igen nu i eftermiddags. Han kommer hem på fredag igen & åker på lördag.. :/

Imorgon drar skolan igång igen ja. Jag är så jävla trött på skiten.Hur många år har man gått i skolan nu egentligen? Började när man gick i ettan, alltså 11 år! Helt sjukt. Då är det helt ok att vara irriterad. Men jag har ju någonting att se fram emot i alla fall, Spanien & Thailand! Hade jag inte haft det hade jag fan inte pallat, det kan jag ju säga. Jag längtar så jag dööör till Asien! Hihihi det är inte långt kvar dit nu heller! 40 dagar precis idag :) Haha man kanske ska försöka få av något kilo innan så man kan bära en bikini! Vi får se hur det blir med den saken ;) Hellre tjock & mätt än smal & hungrig! Hihihi nejdå, but you get it!


Jag tycker iallafall att jag är sjukt sexig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0