Blood, sweat and tears!

Kom hem vid halv 5 idag. Har haft servering halva dagen & kök halva. Oj vad roligt det var att veta. Jag har sån jävla kramp i käken! Jävla tuggummi som inte smakar någonting. Visst är det så, att om det inte smakar någonting tuggar man på som fan helt plötsligt? Det gör jag i allafall men varför? Det kommer ingen mer smak ur ett smaklöst tuggummi för man tuggar på som en idiot precis. Men man försöker endå, irriterande. Nu spottar jag ur fanskapet innan någon blir skadad.

Klockan är snart 7 & jag tänkte spela lite Wii Fit idag med! Jag blir grymt peppad av "min personliga tränare" på spelet! Hon säger så snälla saker till mig :) Nej det gör hon inte. Jag försökte bara vara cool när jag skrev det. Hon behandlar mig som en jävla slav. Svettas man så hela rummet blir nerskvätt så får man höra att man kan göra det ännu bättre. JA men prova själv att göra 500 armhävningar samtidigt som du springer 900 varv runt HELA WII ISLAND! Nu har jag fått ur mig allt jag ville. Nu är jag glad igen :) Nej det är jag inte. Kommer det en tsunami imorgon så är det bara mitt svett. Ingenting att oroa sig över.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0