Somliga straffar gud med det samma

Det är så jävla irriterande. Jag är inte sugen på mat. Då menar jag inte bara nu, utan i stort sett hela tiden. Vad är det för fel? Jag är ju hungrig? Är man hungrig så är man väl sugen på mat? Eller i alla fall någonting. Det har blivit så nu för ett par månader sen. Jag är jättehungrig men om jag tänker på mat känns det som jag stoppar fingrarna i halsen. Kanske inte så överdrivet men. Självklart är det inte så hela tiden. Det kommer i perioder. Jag älskar ju mat. Carro köttbulle liksom, men jag fattar inte varför jag mår illa om jag tänker på att äta något? Som nu innan jag skrev det här inlägget, som jag inte hade tänkt att göra för det är helt ointressant & helt onödigt för dig som läser, hade jag tänkt att lägga ut ett recept på någon god varmrätt för det var ett tag sen jag gjorde det. Men vart tog receptet vägen? Ja på den här bloggen kommer det ju inte ut FÖR DÅ SPYR JAG.

 

Jag är så jävla hungrig.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0