Slappdag

Idag fick jag gå till bussen. Ja jag tycker att det är långt. 2km på morgonen är inte ok! Mammis var tvungen att rusa till jobbet så vad skulle man göra. Först tänkte jag ta 46;an så jag slapp gå så långt, men tur var väl att jag inte gjorde det, för den bussen går! jag förbi när jag är ute på mitt 2km pass upp till 41;an! 46;an behövde alltså in till sjukan. Men vad intressant.

Slutade halv 12 idag som är väldigt super jätteskönt på tordagar! Det enda vi gjorde idag var gluten & laktosfria pajer :) Så det var skönt! När jag hade åkt buss i 45min hem är jag så snäll & gullig så jag följer med min mamma in till Willy's & handlar! Jag har varit så snäll idag. Hela dagen! Det är säkert! Jag brukar kunna vara lite småirriterande annars, men inte idag :) Jag har inte ens sagt något taskigt till Rasmus idag! Fast det var inte ok.. Det måste jag göra innan jag lägger mig annars kommer jag inte kunna sova inatt. Vi har spelat Mario Party idag till & med! Vi måste vara i samma lag jag & brushan för annars vinner han & det pallar inte jag med. Jag måste också vinna.. Så vi är i samma lag istället så ingen kommer till skada :)

Jag har badat idag också, i badkar såklart! Det var extremt skönt. Jag badar för sällan! Man glömmer bort hur skönt det är :) Imorgon är samhällskunskapen inställd så det betyder sovmorgon! Dess värre måste jag tyvärr upp till bussen pågrund av det. Men det skiter man väl i!

Jag passade på att ta en bild när jag fyllde upp vatten. Otroligt spännande.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0