Dag 1 - Presentera mig själv

Jaha. Det känns som jag redan har tröttnat på den här listan innan jag ens börjat?

Jag heter Caroline Högman & bor i Hofors. Ja det suger & jag fattar inte varför jag bor här. Jag går andra året på restaurangprogrammet i Sandviken. Jag älskar mat & allt som har med det att göra!

Jag är född i Lidköping & bodde där till jag var ca 5 år. Jag har fortfarande i stortsett hela min släkt där nere. Vi flyttade hit till Hofors för att mamma min hade blivit lovad jobb här. Hon hade varit arbetslös i 7 år innan det, så vi var tvugna att flytta till den här bajshålan av alla ställen som finns :) Så nu har jag bott här i samma hus i Silverdalen i 13 år snart. Under alla mina år har jag tränat en del. Jag har simmat, spelat badminton, spelat fotboll, tränat friidrott, gått på sånglektioner & trumlektioner. Jag har en egen liten vovve som heter Zoegas & han är världens goaste vovvis! Det kan jag lova :) Han är mitt allt. Puss på dig gubben♥! Sen har jag ju min underbara pojkvän som jag har varit tillsammans med i 3år! Jag älskar dig ♥

Om jag skulle beskriva mig med ett ord skulle det nog var perfektionist. Jag måste ha allting perfekt precis hela tiden! Det spelar ingen roll om jag målar, sminkar mig eller hackar grönsaker. Det är irriterande för andra som kanske väntar på mig haha men jag måste ha allt perfekt, det är inget jag gör frivilligt om jag säger så.

Mitt största intresse & det som gör mig så glad så jag känner att ingenting annat spelar någon roll, är att resa. Jag blir helt till mig bara jag tänker på det! Jag vill resa till allt som går att komma till, & det ska jag! Så, tänker jag på mig själv tänker jag lycka & världen!

Det var lite kort om mig för den intresserade!

 

Det här är min dröm! Over and out.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0