Iphoneblogg!

Kom hem till min älskling för en liten stund sedan. Det väntas fredagsmat här och det ska bli såååå gott! Jag ÄR sugen på mat! Mums ;) Idag började jag 9 och slutade 9.50, jäkligt skönt och det är så hela den här veckan har sett ut för min del :) Snart börjar Let's dance och imorgon drar vi ner till Uppsala/Arlanda för att lämna av lite packning. Min älskling ska ju ut på en sån där jävla lång praktik igen & jag har tur om jag får träffa honom på helgerna. Men det ska bli kul imorgon att titta på flygplan som lyfter och startar. Jag lovar, det känns faktiskt lite bättre för mig att se det. Jag blir inte lika flygrädd :) Nu blir det fredagsmys för fulla muggar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0