Hawaiian Tropic

Hawaiian Tropic är absolut min favoritsolkräm. Eftersom vi inte beställde en med solskyddsfaktor 50 på taxfreen så köpte vi en idag! När jag var på Cypern sist använde jag ingen solskyddsfaktor 50 & det fick man sota för. Så då behövs 50 verkligen i Thailand kan man förstå, men inte överallt såklart! Spf 50 behövs (i alla fall för mig) på skulderbladen, under ögonen & på näsan. Nu kommer den framför allt att behövas på fötterna eftersom solen kommer stå rakt upp. Har man svårt att bli brun så är den nog perfekt att ha på hela kroppen tror jag. Så tacka gud för solskyddsfaktor! Den här spf 50+ rekomenderas av the skin cancer foundation så den ska nog bli bra! Jag tycker att Hawaiian Tropics krämer luktar godast. Jag har ju som sagt beställt två burkar after sun & fler solskyddsfaktorer på taxfreen. Jag får aldrig nog! hihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0