Hår.

Jag har ägnat den senaste kvarten åt att prova mina bikinisar. Jag fick resfeber efter förra inlägget hahaa! Det jag kom fram till var att jag måste investera nya när studiebidraget kommer. Det är ett måste. Dom är så jävla fula allihop. Dom ska brännas!

Det viktiga jag la märke till var att mitt hår äntligen börjar bli långt igen! Sist jag hade långt hår var när jag gick i åttan! Jag älskade verkligen mitt hår då. Sen en dag då så gick man till frissan & skulle toppa till håret & alla vet väl hur det blir? Det slutade med att jag själv fick klippa till det hemma efteråt. Så kul var det & sen dess har jag haft kort äckligt hår. En till sak, jag har inte gått till frisören en enda gång efter det. Aldrig! Jag vägrar. Jag litar inte på er frisser längre sorrrry.

Eftersom jag blev lite happy pågrund av att mitt hår har börjat växa så tog jag en bild på det hihihi :) Glada laxen!


Jag börjar med att lägga ut en bild som togs när vi skulle ut på en båtresa i Juni :)

 

& den här bilden tog jag nyss.

 

Hihi det har växt lite iallafall ju :) Jag på god väg till mitt gamla hår igen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0