Bebisen

Jag fattar inte vad jag gör vaken nu. Jag går alltid & lägger mig mellan halv 11 & 11 nu för tiden. Vadå nu för tiden, tönt mening. Jag menar att jag går & lägger mig sent. Det har blivit så efter jullovet. Jag blir för trött på morgonen när jag ska upp. Ja man är ju alltid sjukt trött men det är så illa att jag knappt kommer ihåg att jag har sprungit i ren panik genom hela rummet för att stänga av alarmet på telefon. Jag vaknar upp när jag är vid telefonen. Då är det illa. MEN jag gör ju ingenting åt det. Jag går ju inte & lägger mig till 10 som bebiscarro alltid annars har gjort. Varför gör jag inte det? Nej för nu efter jul har alla bra program börjat på teven. Allt börjar ju 20.00 & slutar 22.00 & då klockan 10 när jag egentligen ska sussa så måste jag tvätta av målarfärgen i ansiktet, ta ur linser m.m, gå ut med vovven, borsta tänderna.. Allt tar sån förjävligt lång tid. Längre än vad man tror! SÅ istället för att sova, som jag skulle ha gjort för längesen, sitter jag här & skriver totalt onödiga saker som ingen egentligen ens bryr sig det minsta om. God natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0