Vaccinering på G!

Kom hem från skolan vid kvart i 1. Jag hoppade av i centrum & gick till folkan angående min prkatikplats. Jag berättade för dom att jag är borta 3 veckor av praktiken men att jag kunde vara där halva sportlovet, och det var helt ok! Jag fick också reda på vilka tider & så jag ska vara där.

Klockan 3 idag ska jag vara på hälsocentralen & ta vaccination! Haha lite smånervös är jag väl, även fast jag inte är rädd för sprutor överhuvudtaget. Jag ska dit med Martins mamma & hennes sambo. Vaccinationen måste ju göras eftersom vi ska till Asien hihihihi :) Det är 29 dagar kvar idag!

Efter vaccinationen ska jag dra & simma med mammis & broshan.

Man hinner med mycket bara man vill! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0