Tisdag imorgon

Jo idag var första praktikdagen. Jag tänker inte säga så mycket om det utan skriver mer imorgon. Mamma kom & hämtade mig efter jag hade slutat idag & vi åkte direkt & simmade. Jag orkade ingenting eftersom jag inte hade ätit sen kl8 imorse då jag åt lite havregrynsgröt. Jag har fortfarande ont i magen men har tryckt i mig massor av tacospaj i hopp om att smärtan ska gå över! Jag kom alldeles nyss hem från Sara♥ också :), dom har köpt två jättesöta undulater! En hona & en hane, supergulliga! Hihi :) Nu ska jag lyssna på lite musik innan jag går ner i väntan på att teven ska börja!

Jag är så in i helvete trött på den här vintern nu så jag lägger upp en sommarbild på min absoluta favorit!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0