Oh lovely life!

Idag är det fredag! När jag kom hem från skolan gick jag till min bästa favorit Sara! Vi gick en liten runda med vovvisarna & nu kom jag precis hem ifrån en promenad till bruket & tillbaka. Fredag = Godis. Jag köpte en massssaa kitkat! Min favoriit♥ Är det helg så är det! Helger är till för att pressa i sig allt man får i sig innan nyttiga veckan börjar igen! Hihi :)

Ja man märker kanske att jag är superhappy? Ja vad kan det bero på? JO idag var det sista dagen i skolan för min del! Nu kommer man inte tillbaka på ett tag, inte på 5 veckor! Tror ni det är nå sköönt då!

På måndag börjar min praktik. Där är jag till på fredag. Sen är det helg! Sen på måndagen då blir det att kliva upp 3 på natten för att åka till Gävle C & ta tåget mot Arlanda! España nästa alltså! Vi kommer hem natten till söndag 27/2. 5 dagar senare bär det av mot Arlanda igen för Thailand! Hahahhaha UNDERBARA LIV!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0